ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Δεν ξέρω σε τι χρήματα αναφέρεται ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός, ούτε την ουσία της κόντρας του με την TRT. Ωστόσο, παρότι πολιτικά μας χωρίζει άβυσσος, συμφωνώ μαζί του στη διαπίστωση πως οι τηλεοπτικές συχνότητες δεν είναι τσιφλίκι κανενός.
Φυσικά, ο Κώστας Αγοραστός θα μπορούσε να συμπληρώσει πως δενεν είναι τσιφλίκι κανενός και ειδικότερα όσων δεν πλήρωσαν ποτέ ούτε ένα λεπτό για τη χρήση αυτών των συχνοτήτων.
Θα μπορούσε ο Κώστας Αγοραστός να μιλήσει και για το προεκλογικό νταβαντζιλίκι, διότι περί αυτού πρόκειται, η ενημέρωση να κοστολογείται με το δευτερόλεπτο μετά τη συμφωνία "μαύρης" διαφημιστικής προβολής ενός συνδυασμού ή ενός υποψηφίου με κάποιο μέσο "ενημέρωσης" μέσω μετάδοσης δραστηριοτήτων, ομιλιών και συνεντεύξεων. Διότι, πώς να το κάνουμε, είναι διαφορετικό πράγμα η μετάδοση μιας τηλεοπτικής διαφήμισης, που κοστολογείται, και ορθά, με τιμές διαφημιστικού προϊόντος, και διαφορετικό πράγμα η ενημέρωση των πολιτών που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο οικονομικής συναλλαγής.
Φυσικά, δεν θέλω να υπενθυμίσω στο Κώστα Αγοραστό ποια είναι τα κόμματα και ποιες οι κυβερνήσεις που εδώ και 25 χρόνια "βάζουν τάξη" στα ραδιοτηλεοπτικά κι όλα τα ίδια μένουν.
Για όλα αυτά, όμως, δεν μίλησε ο Κώστας Αγοραστός. Για να δούμε. Έχει το τσαγανό ο ίδιος ή κάποιος άλλος επικεφαλής να καταγγείλει δημόσια αυτή την κατάσταση της "επί πληρωμή" ενημέρωσης; Ή, άλλως, θα το παίξει (-ουν) τζάμπα μάγκας (-ες).
Φυσικά, ο Κώστας Αγοραστός θα μπορούσε να συμπληρώσει πως δενεν είναι τσιφλίκι κανενός και ειδικότερα όσων δεν πλήρωσαν ποτέ ούτε ένα λεπτό για τη χρήση αυτών των συχνοτήτων.
Θα μπορούσε ο Κώστας Αγοραστός να μιλήσει και για το προεκλογικό νταβαντζιλίκι, διότι περί αυτού πρόκειται, η ενημέρωση να κοστολογείται με το δευτερόλεπτο μετά τη συμφωνία "μαύρης" διαφημιστικής προβολής ενός συνδυασμού ή ενός υποψηφίου με κάποιο μέσο "ενημέρωσης" μέσω μετάδοσης δραστηριοτήτων, ομιλιών και συνεντεύξεων. Διότι, πώς να το κάνουμε, είναι διαφορετικό πράγμα η μετάδοση μιας τηλεοπτικής διαφήμισης, που κοστολογείται, και ορθά, με τιμές διαφημιστικού προϊόντος, και διαφορετικό πράγμα η ενημέρωση των πολιτών που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο οικονομικής συναλλαγής.
Φυσικά, δεν θέλω να υπενθυμίσω στο Κώστα Αγοραστό ποια είναι τα κόμματα και ποιες οι κυβερνήσεις που εδώ και 25 χρόνια "βάζουν τάξη" στα ραδιοτηλεοπτικά κι όλα τα ίδια μένουν.
Για όλα αυτά, όμως, δεν μίλησε ο Κώστας Αγοραστός. Για να δούμε. Έχει το τσαγανό ο ίδιος ή κάποιος άλλος επικεφαλής να καταγγείλει δημόσια αυτή την κατάσταση της "επί πληρωμή" ενημέρωσης; Ή, άλλως, θα το παίξει (-ουν) τζάμπα μάγκας (-ες).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου