Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Θεοσεβούμενοι και θεομπαίχτες

Μέρες κατάνυξης, κορύφωσης του Θείου Δράματος. Δεν μπορούσαν να μείνουν αμέτοχοι οι υποψήφιοι ταγοί της πόλεως Λαρίσης. Και δεν θα μπορούσαν παρά να είναι μπροστά- μπροστά για να τους βλέπουν και οι πιστοί. Υποφέρουν που υποφέρουν οι άνθρωποι από το Θείο Δράμα να μην μην τους δουν και οι πολίτες ότι ... υποφέρουν;
Μπαλαδόροι και πολιτική

Και ο Κριστόφ Βαζέχα στο πλευρό του Άρη Σπηλιωτόπουλου, στην Αθήνα! Ποιος είναι ο Βαζέχα; Μα τι λέτε, καλέ! Δεν ξέρετε τον Βαζέχα; Κάθε μέρα μέσα στην κοινωνική δράση, μέσα στα κινήματα πολιτών είναι ο άνθρωπος! Τώρα, αν κατά το παρελθόν, ήταν μεγαλοσκόρερ του Παναθηναϊκού, αυτό αποτελεί μόνο σύμπτωση, όχι αιτία επιλογής του! Ή, μήπως, όχι;

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014



ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ-ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΦΩΤΟΓΈΝΕΙΑ

Είδα σήμερα φωτογραφία του Μάριου Ξηρομερίτη με τον Ντίνο Διαμάντο, με του οποίου το συνδυασμό είναι υποψήφιος και άρχισα να αναρωτιέμαι: Μωρέ, γιατί βγαίνουν προσωπικές φωτογραφίες με το επικεφαλής του συνδυασμού κάποιοι υποψήφιοι; Θεωρούν ότι παίρνουν πόντους; αίρουν πράγματι πόντους; Θεωρούνται ή επιδιώκουν να θεωρηθούν πολύ καλοί, φίλοι με τον επικεφαλής άρα και αξιοποιήσιμοι;
Μπα, σκέφτομαι, δεν μπορεί να είναι έτσι. Αλλά, πάλι, γιατί γίνεται;
Μαρία Σπυράκη και παγωμένη εικόνα

Έστω ότι είσαι δημοσιογράφος. Έστω, πάλι, ότι έχεις εκπομπή σε κάποιο κανάλι. Ξεκινάς το σχεδιασμό της εκπομπής σου και προγραμματίζεις ποιους θα καλέσεις από τα κόμματα ώστε το πάνελ να είναι αντιπροσωπευτικό. Τότε σου έρχεται στο μυαλό; Και από τη Νέα Δημοκρατία, ποιον να καλέσω; Το σκέφτεσαι, το σκέφτεσαι και το ξανασκέφτεσαι, το ξαναμανασκέφτεσαι. Και καραληγεις. Μωρέ δεν καλώ τη Μαρία Σπυράκη, που δεν την παίζει και κανείς την καημένη; Και την καλείς στην εκπομπή σου. Το ενδιαφέρον είναι πως τη σκέψη τη δική σου (και τη συνακόλουθη αγωνία) την έχουν κι άλλοι συνάδελφοί σου δημοσιογράφοι. Στο τέλος τί γίνεται; Φουλ της Μαρίας Σπυράκη. Τόσο συχνή παρουσία που νομίζεις ότι χάλασε η τηλεόρασή σου κι έχει παγωμένη εικόνα.
Δήμαρχε. Φαγητό τους λείπει, όχι μυαλό.

Διανομή τροφίμων στου δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Λαρισαίων, μας ενημερώνει το γραφείο τύπου εν είδει ρεπορτάζ. Παρών, φυσικά, κι ο δήμαρχος κ. Κώστας Τζανακούλης. Κάτι σαν το "λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή;". Φυσικά και μίλησε στους ¨δικαιούχου" ο κύριος δήμαρχος. Για να ευχαριστήσει τις εταιρείες που πρόσφεραν προϊόντα αλλά και να ευλογήσει τα γένια της δημοτικής "δομής". Και τους υποσχέθηκε, στους "δικαιούχους", πως ο "δήμος θα είναι πάντα στο πλευρό τους μοχθώντας καθημερινά για την κάλυψη των βασικών τους αναγκών". Όχι, όχι, όχι. Δεν εμφανίστηκε ως ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Δήμαρχος. Απλά ως δήμαρχος. Είναι δυνατό να πιστεύει κανείς καλόπιστος ότι το έκανε για προεκλογικούς λόγους; Ότι η παρουσία του, όχι η ενέργεια του κοινωνικού παντοπωλείου, η ΠΑΡΟΥΣΙΑ του, ήταν προεκλογική; Κακόπιστοι άνθρωποι! Απλά, ο δήμαρχος "παρέλειψε" να τους πει πως ο ίδιος και η παράταξή του εκπροσωπούν στη Λάρισα εκείνους που με τις πολιτικές τους μετέτρεψαν τους πολίτες-εργαζόμενους σε "δικαιούχους" του κοινωνικού, κι όχι μόνο, παντοπωλείου. Λες και οι άνθρωποι δεν έχουν κρίση και μνήμη.

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Δεν ξέρω σε τι χρήματα αναφέρεται ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός, ούτε την ουσία της κόντρας του με την TRT. Ωστόσο, παρότι πολιτικά μας χωρίζει άβυσσος, συμφωνώ μαζί του στη διαπίστωση πως οι τηλεοπτικές συχνότητες δεν είναι τσιφλίκι κανενός.
Φυσικά, ο Κώστας Αγοραστός θα μπορούσε να συμπληρώσει πως δενεν είναι τσιφλίκι κανενός και ειδικότερα όσων δεν πλήρωσαν ποτέ ούτε ένα λεπτό για τη χρήση αυτών των συχνοτήτων.
Θα μπορούσε ο Κώστας Αγοραστός να μιλήσει και για το προεκλογικό νταβαντζιλίκι, διότι περί αυτού πρόκειται, η ενημέρωση να κοστολογείται με το δευτερόλεπτο μετά τη συμφωνία "μαύρης" διαφημιστικής προβολής ενός συνδυασμού ή ενός υποψηφίου με κάποιο μέσο "ενημέρωσης" μέσω μετάδοσης δραστηριοτήτων, ομιλιών και συνεντεύξεων. Διότι, πώς να το κάνουμε, είναι διαφορετικό πράγμα η μετάδοση μιας τηλεοπτικής διαφήμισης, που κοστολογείται, και ορθά, με τιμές διαφημιστικού προϊόντος, και διαφορετικό πράγμα η ενημέρωση των πολιτών που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο οικονομικής συναλλαγής.
Φυσικά, δεν θέλω να υπενθυμίσω στο Κώστα Αγοραστό ποια είναι τα κόμματα και ποιες οι κυβερνήσεις που εδώ και 25 χρόνια "βάζουν τάξη" στα ραδιοτηλεοπτικά κι όλα τα ίδια μένουν.
Για όλα αυτά, όμως, δεν μίλησε ο Κώστας Αγοραστός. Για να δούμε. Έχει το τσαγανό ο ίδιος ή κάποιος άλλος επικεφαλής να καταγγείλει δημόσια αυτή την κατάσταση της "επί πληρωμή" ενημέρωσης; Ή, άλλως, θα το παίξει (-ουν) τζάμπα μάγκας (-ες).
LIDL: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ, ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

Έγραψα την Κυριακή για τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκε η γερμανική αλυσίδα Lidl Hellas στους καταναλωτές της Λάρισας κι όχι μόνο. Έγραψα ότι έπαιξε με την οικονομική αδυναμία τους και την ελπίδα τους να εξασφαλίσουν τον οβελία τους σε μια εντυπωσιακά χαμηλή, όπως προβλήθηκε, τιμή. Έπαιξε με τη νοημοσύνη και την αξιοπρέπειά τους. Φάνηκε ότι τους παραπλάνησε.
Από την άλλη, κατόπιν εορτής, τι σύμπτωση ρε παιδιά, το αρμόδιο υπουργείο της ζήτησε με έγγραφό του να το ενημερώσει για την επάρκεια του προϊόντος που διαφήμιζε. Με έγγραφο, το ζήτησε. Ερώτηση: Γιατί το υπουργείο δεν έκανε ντου στις αποθήκες της Lidl ώστε να διαπιστώσει την ειλικρίνεια ή την αβελτηρία της εταιρείας; Μήπως επειδή ήξερε τί θα έβρισκε εκεί και θα έπρεπε στη συνέχεια να προχωρήσει σε κάποιες άλλες ενέργειες σε βάρος της γερμανικής εταιρείας;
Και ενώ αυτά γίνονται, η Lidl βγάζει μια ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι λυπάται για την "..όποια αναστάτωση". Ναι, ακριβώς. Την "όποια". Δηλαδή, με άλλα λόγια, επιχειρεί είτε να αμφισβητήσει είτε να υποβαθμίσει την αναστάτωση, την ταλαιπωρία και την παραπλάνηση των καταναλωτών.
Περιμένετε κάποια σχετική έρευνα και πιθανές ποινές γι αυτή τη συμπεριφορά; Καλά κρασιά!