Καλημέρα Στέφανε Λιόντη. Σιδεροκέφαλος.
Η ενότητα «γράφεται» με Π (πολιτική), κεφαλαίο.
Ελπίζω, στο εξής, η πολιτική να καταστεί ο «εφιάλτης» των σχολιογράφων.
Ελπίζω, στο εξής οι «γαλιάντρες» να παραμείνουν στα pet shops και να περισσέψουν τα πολιτικά στελέχη.
Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008
Εργαζόμενοι ΟΤΑ Λάρισας: Καταρέει ο … “σοβιετισμός”
Η είδηση έλεγε: «Επικράτηση ΔΑΣ στους δημοτικούς υπαλλήλους». Αναφέρονταν στα επίσημα αποτελέσματα και τα πρόσωπα που εξελέγησαν από τις αρχαιρεσίες των δημοτικών υπαλλήλων. Φυσικά, δεν ήταν της ημέρας να καταγραφούν τα όσα σημειώθηκαν σ’ αυτές τις αρχαιρεσίες. Μήπως, λέμε, η δημοκρατία κακοποιήθηκε βάναυσα από μια πλειοψηφία που λειτουργεί στη λογική «όπου έχω πλειοψηφία, επιβάλλω τις απόψεις μου και όπου είμαι μειοψηφία, κάνω καταγγελίες για έλλειψη δημοκρατίας». Πώς αλλιώς να ερμηνεύσεις την απόφαση, μοναδική στα χρονικά και μόνη σε σωματεία, όπου η πλειοψηφία αποφάσισε να διαγράψει 60 εργαζόμενους επειδή (κακώς, κατά τη γνώμη μου) δεν απέργησαν στις πρόσφατες κινητοποιήσεις του κλάδου τους!!! Προφανώς, είναι συμπωματικό το γεγονός ότι κανείς από τους διαγραφέντες δεν φερόταν διατεθειμένος να ψηφίσει τη ΔΑΣ (ΚΚΕ)!!! Αυτό δεν έχει προηγούμενο. Το θέμα θα μας απασχολήσει και στο μέλλον καθώς οι διαγραφέντες φαίνεται πως κινούνται στην κατεύθυνση δημιουργίας άλλου συλλόγου ενώ η πλειοψηφία τους διαμήνυσε ότι θα μπορούσαν , αν επιθυμούσαν, να υποβάλλουν αίτηση εγγραφής στο σύλλογο και να περιμένουν να αποφανθεί επ’ αυτής, θετικά ή αρνητικά, η πλειοψηφία!!! Δεν πάμε καλά. Κι αυτό γιατί μέχρι τώρα γνωρίζαμε πως ένας εργαζόμενος γραφόταν αυτόματα και αυτοδίκαια στο σύλλογο της εργασίας του και τυχόν μη εγγραφή του ή διαγραφή του ήταν αποκλειστικά δικό του δικαίωμα. Φαίνεται πως στο, σοβιετικού τύπου και αντιλήψεως, σωματείο των ΟΤΑ, τα γκουλάγκ δεν έχουν απορριφθεί ως μέθοδος συνετισμού των αποκλινόντων από τις επίσημες νόρμες!!!
Παρακάτω καταγράφονται τα πρόσωπα που εξελέγησαν στο Δ.Σ. και οι αντιπρόσωποι για ΠΟΕ-ΟΤΑ, Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ
«Η ΔΑΣ εξελέγη και πάλι στο τιμόνι του Συλλόγου Υπαλλήλων Δήμων ν. Λάρισας, μετά τις διήμερες εκλογές που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, λαμβάνοντας 637 ψήφους σε σύνολο 1179 έγκυρων ψηφοδελτίων, και 5 έδρες στο Δ.Σ. και 2 στην Ελεγκτική Επιτροπή (Ε.Ε.). Δεύτερη δύναμη αναδείχτηκε η ΠΑΣΚΕ με 352 ψήφους και 3 έδρες στο Δ.Σ. και 1 στην Ε.Ε., Τρίτη η Ενωτική Πρωτοβουλία με 133 ψήφους και 1 έδρα, ενώ τελευταία η ΑΝ. ΑΓ. Κίνηση με 57 ψήφους.
Βάσει του αποτελέσματος, για το Δ.Σ. εκλέγονται οι:
Γεώργιος Παπαδούλης, Νικόλαος Ράπτης, Ζήσης Γκαραλιάκος, Ιωάννης Τσολάκης, Δημήτριος Τάσιος (ΔΑΣ),
Σωτήριος Σουλουκος, Δημήτριος Κουκούλης, Φανή Τσάντου (ΠΑΣΚΕ), και Δημήτρης Γιαλαμάς (Ενωτική Πρωτοβουλία).
Για την Ε.Ε. εκλέγονται οι:
Χρήστος Γάκος, Γιώργος Γκόλαντας (ΔΑΣ) και
Αλέξανδρος Ντελής (ΠΑΣΚΕ).
Για αντιπροσώπους στην ΠΟΕ-ΟΤΑ, αναδείχθηκαν 16 αντιπροσώποι (8 ΔΑΣ, 5 ΠΑΣΚΕ, 2 Ενωτική Πρωτοβουλία και 1 ΔΑΚΕ), τους εξής: Ηλίας Καραφύλλης, Άγγελος Σίμος, Γεώργιος Παπαδούλης, Νικόλαος Ράπτης, Ιωάννης Τσολάκης, Δημήτριος Τάσιος, Ζήσης Γκαραλιάκος, Άγγελος Βασιλείου, Σωτήριος Σουλούκος, Δημήτριος Κουκούλης, Απσότολος Παπάζογλου, Σωτήρης Αυγέρης, Γιάννης Λέκκας, Δημήτρης Γιαλαμάς, Κρυσταλλία Μακατού, Αντώνης Γκανάτσιος.
Για το Ν.Τ. της ΑΔΕΔΥ εξελέγησαν 16 αντιπρόσωποι από τη ΔΑΣ, 9 από την ΠΑΣΚΕ, 3 από την Ενωτική Πρωτοβουλία και 2 από τη ΔΑΚΕ.
Η αποχή κυμάνθηκε στο 21,3%».
Αλήθεια, πόσοι από τους εκλεγέντες με τη ΔΑΣ (ΚΚΕ), είναι προϊστάμενοι και διευθυντές τμημάτων και, ως εκ της θέσεώς τους, άσκησαν μεγάλες πιέσεις σε υφισταμένους τους;
Παρακάτω καταγράφονται τα πρόσωπα που εξελέγησαν στο Δ.Σ. και οι αντιπρόσωποι για ΠΟΕ-ΟΤΑ, Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ
«Η ΔΑΣ εξελέγη και πάλι στο τιμόνι του Συλλόγου Υπαλλήλων Δήμων ν. Λάρισας, μετά τις διήμερες εκλογές που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, λαμβάνοντας 637 ψήφους σε σύνολο 1179 έγκυρων ψηφοδελτίων, και 5 έδρες στο Δ.Σ. και 2 στην Ελεγκτική Επιτροπή (Ε.Ε.). Δεύτερη δύναμη αναδείχτηκε η ΠΑΣΚΕ με 352 ψήφους και 3 έδρες στο Δ.Σ. και 1 στην Ε.Ε., Τρίτη η Ενωτική Πρωτοβουλία με 133 ψήφους και 1 έδρα, ενώ τελευταία η ΑΝ. ΑΓ. Κίνηση με 57 ψήφους.
Βάσει του αποτελέσματος, για το Δ.Σ. εκλέγονται οι:
Γεώργιος Παπαδούλης, Νικόλαος Ράπτης, Ζήσης Γκαραλιάκος, Ιωάννης Τσολάκης, Δημήτριος Τάσιος (ΔΑΣ),
Σωτήριος Σουλουκος, Δημήτριος Κουκούλης, Φανή Τσάντου (ΠΑΣΚΕ), και Δημήτρης Γιαλαμάς (Ενωτική Πρωτοβουλία).
Για την Ε.Ε. εκλέγονται οι:
Χρήστος Γάκος, Γιώργος Γκόλαντας (ΔΑΣ) και
Αλέξανδρος Ντελής (ΠΑΣΚΕ).
Για αντιπροσώπους στην ΠΟΕ-ΟΤΑ, αναδείχθηκαν 16 αντιπροσώποι (8 ΔΑΣ, 5 ΠΑΣΚΕ, 2 Ενωτική Πρωτοβουλία και 1 ΔΑΚΕ), τους εξής: Ηλίας Καραφύλλης, Άγγελος Σίμος, Γεώργιος Παπαδούλης, Νικόλαος Ράπτης, Ιωάννης Τσολάκης, Δημήτριος Τάσιος, Ζήσης Γκαραλιάκος, Άγγελος Βασιλείου, Σωτήριος Σουλούκος, Δημήτριος Κουκούλης, Απσότολος Παπάζογλου, Σωτήρης Αυγέρης, Γιάννης Λέκκας, Δημήτρης Γιαλαμάς, Κρυσταλλία Μακατού, Αντώνης Γκανάτσιος.
Για το Ν.Τ. της ΑΔΕΔΥ εξελέγησαν 16 αντιπρόσωποι από τη ΔΑΣ, 9 από την ΠΑΣΚΕ, 3 από την Ενωτική Πρωτοβουλία και 2 από τη ΔΑΚΕ.
Η αποχή κυμάνθηκε στο 21,3%».
Αλήθεια, πόσοι από τους εκλεγέντες με τη ΔΑΣ (ΚΚΕ), είναι προϊστάμενοι και διευθυντές τμημάτων και, ως εκ της θέσεώς τους, άσκησαν μεγάλες πιέσεις σε υφισταμένους τους;
Ετικέτες
Δήμος Λαρισαίων,
ΚΚΕ,
Λάρισα,
ΠΑΣΟΚ,
Πολιτική
Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Οι προϋποθέσεις για μια άλλη πορεία της χώρας
Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νόμου Λάρισας Έκτορας Νασιώκας σας προσκαλεί την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008 στις 9:00 το βράδυ στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας στην πολιτική εκδήλωση που διοργανώνει με θέμα:
«Οι προϋποθέσεις για μια άλλη πορεία της χώρας»
Συμμετέχουν: Ο Αλέκος Παπαδόπουλος, πρώην υπουργός και βουλευτής Α Αθηνάς και O Χάρης Τσούκας καθηγητής Οργανωσιακής θεωρίας ALBA στο Πανεπιστήμιο Warwick.
«Οι προϋποθέσεις για μια άλλη πορεία της χώρας»
Συμμετέχουν: Ο Αλέκος Παπαδόπουλος, πρώην υπουργός και βουλευτής Α Αθηνάς και O Χάρης Τσούκας καθηγητής Οργανωσιακής θεωρίας ALBA στο Πανεπιστήμιο Warwick.
Το «εφικτό» στραγγαλίζει τη Λάρισα
Αντιγράφω από τον «Ημερήσιο Κήρυκα» το ρεπορτάζ του Γιάννη Γιαννακόπουλου τα σχετικά με τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λάρισας για το ζήτημα των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται από την πόλη μας.
Όπως διαπιστώνει εύκολα κανείς, στην πόλη μας βασιλεύει πια το «εφικτό», η «πρακτικότητα», η «κοινή λογική» κ.ά. παρόμοια «κοινά». Εξέλιπε πλέον η φαντασία, η διεκδίκηση, η αναζήτηση δράσεων που θα βάλουν στο τραπέζι των συζητήσεων εκόντες άκοντες όλους όσοι με τις στερεοτυπικές συμπεριφορές τους οδηγούν τη Λάρισα στην ασφυξία.
Διαβάστε «τι διεμήφθη». Σημειώστε και την κόντρα Τζανακούλη με τον «ομόσταυλό» του κομματικά αλλά ιδιαίτερα φιλόδοξο πολιτικά (και- γιατί όχι;- και αυτοδιοικητικά) Ντίνο Διαμάντο, πρόεδρο τουΤΕΕ.
«Ταφόπλακα στην υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών
ΓΡΑΦΕΙ Ο Γιάννης Γιαννακόπουλος
Η κόντρα του δημάρχου Λάρισας Κ. Τζανακούλη με τον πρόεδρο του ΤΕΕ Ντίνο Διαμάντο για το θέμα της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ που διασχίζουν την πόλη της Λάρισας, αλλά και οι καταγγελίες του επικεφαλής της Ενωτικής Πρωτοβουλίας Απ. Καλογιάννη ότι το σύστημα ηλεκτροκίνησης των τρένων χρησιμοποιεί τάσεις που ξεπερνούν τα 25.000 βολτ με ανυπολόγιστες συνέπειες για την υγεία των κατοίκων των περιοχών που βρίσκονται κοντά στις γραμμές, χαρακτήρισαν τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Λάρισας, στην οποία συζητήθηκε η επερώτηση της παράταξης “Λαρισαίων Πόλις” για τα προβλήματα που προκαλούν οι σιδηροδρομικές γραμμές στην πόλη, αλλά και η πρόταση του ΟΣΕ για την κατασκευή τεσσάρων υπογείων διαβάσεων στις οδούς Βόλου, Υψηλάντου, Αγιάς και Καραγάτση. Ο πρόεδρος του ΤΕΕ έριξε πραγματική βόμβα στη συνεδρίαση, υποστηρίζοντας ότι η κατασκευή τεσσάρων υπογείων διαβάσεων κοστίζει περισσότερο από την υπογειοποίηση των γραμμών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΤΕΕ.
Στην επερώτηση της παράταξης “Λαρισαίων Πόλις” η σύμβουλος Πόπη Κουρσούμη στην ουσία έθεσε το ερώτημα για το αν η δημοτική αρχή προτίθεται να επιλέξει μία οπτική για οριστική λύση στο πρόβλημα και να επικεντρώσει τις προσπάθειές της σ’ αυτή. Απαντώντας ο κ. Τζανακούλης τόνισε ότι η λύση της υπογειοποίησης των γραμμών στην ουσία δεν είναι εφικτή, παρά το γεγονός ότι η δημοτική αρχή το πάλεψε για αρκετά χρόνια. “Δυστυχώς - είπε ο δήμαρχος - οι επενδύσεις που έχουν γίνει από τον ΟΣΕ στην ηλεκτροκίνηση και σε βελτιώσεις του δικτύου με χρήματα του Γ’ ΚΠΣ δεν μπορεί να συζητάμε στο άμεσο διάστημα για υπογειοποίηση”. Ταυτόχρονα ο δήμαρχος υποστήριξε ότι η δημοτική αρχή επιμένει για το θέμα της παράκαμψης της γραμμής ακόμα και της υπογειοποίησης για το μέλλον, όμως πρέπει να λύσει και τα προβλήματα του σήμερα. Ετσι έχει ζητήσει άμεσα την απομάκρυνση του μηχανοστασίου, και την κατασκευή του εμπορευματικού σταθμού εκτός πόλης (στο εργοστάσιο ζάχαρης). Παράλληλα ο δήμαρχος τόνισε ότι έχει ήδη κατασκευαστεί η υπόγεια διάβαση στην οδό Εχεκρατίδα (παραδίδεται το επόμενο διάστημα) λειτουργούν οι υπόγειες διαβάσεις πεζών στον Αγ. Γεώργιο και λειτουργούν ήδη τα ασανσέρ. Ο κ. Τζανακούλης πρότεινε την αποδοχή της πρότασης του ΟΣΕ για την κατασκευή των τεσσάρων υπόγειων διαβάσεων, για να δοθούν λύσεις στην πόλη, ενόψει και των Μεσογειακών Αγώνων, χωρίς να χάνεται όπως είπε ο στόχος της παράκαμψης.
ΒΟΜΒΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΥ
Ωστόσο η παρέμβαση του προέδρου του ΤΕΕ Κεντροδυτικής Θεσσαλίας Ντίνου Διαμάντου ήταν αυτή που έριξε βόμβα μεγατόνων στη συζήτηση, προκαλώντας ακόμα και έντονο διάλογο με το δήμαρχο Λάρισας. Ο κ. Διαμάντος τόνισε ότι ο ΟΣΕ παρανομεί συστηματικά, στερείται ακόμα και μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων και γενικά δεν τηρεί όρους και προϋποθέσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία. Ο κ. Διαμάντος τόνισε ότι μια απόφαση για τις υπόγειες διαβάσεις θα δεσμεύσει το μέλλον της πόλης για την επόμενη 20ετία, αλλά θα υπονομεύσει και την απόφαση της πόλης για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο που θα συνεδριάσει την επόμενη Πέμπτη.
“Είμαστε κάθετοι στη θέση μας και αδιαπραγμάτευτοι, ότι εκτός από την οδό Βόλου, που αξίζει να γίνει μια μελέτη, για τις άλλες τρεις παρουσιάζονται τεχνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα τα οποία διατυπώνουν και οι δημοτικές υπηρεσίες” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Διαμάντος και υποστήριξε πως μια οικονομοτεχνική μελέτη που θα συνέκρινε τα σενάρια, θα αποδείκνυε (με βάση τις εκτιμήσεις του ΤΕΕ) πως η υπογειοποίηση της γραμμής είναι φθηνότερη από την κατασκευή των τεσσάρων υπογείων διαβάσεων!!! Προέτρεψε μάλιστα το δημοτικό συμβούλιο να χρησιμοποιήσει τα “εργαλεία” που έχει για να διαπραγματευτεί από άλλη βάση με τον ΟΣΕ, εργαλεία που προκύπτουν από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο.
Η παρέμβαση του Ντ. Διαμάντου προκάλεσε την αντίδραση του δημάρχου ο οποίος υποστήριξε ότι δεν είναι εφικτό να χρησιμοποιηθούν τέτοιες μέθοδοι, κι ότι ο δήμος θα είναι σε θέση να ελέγχει και να εγκρίνει τις μελέτες για τις υπόγειες διαβάσεις. Ακολούθησε ένας έντονος διάλογος με το δήμαρχο να αμφισβητεί την άποψη ότι η υπογειοποίηση είναι φθηνότερη από τις υπόγειες διαβάσεις, και τον πρόεδρο του ΤΕΕ να τον καλεί να κάνει τις σχετικές μελέτες, όπως έγιναν και για το αεροδρόμιο, όταν ετέθη αντίστοιχο ζήτημα.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ - ΘΑΝΑΤΟΣ
Αίσθηση όμως προκάλεσε και η καταγγελία του επικεφαλής της “Ενωτικής Πρωτοβουλίας” Αποστόλη Καλογιάννη σχετικά με μυστικά έγγραφα που ανεβάζουν στα 25.000 βολτ την τάση των καλωδίων της ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ με ανυπολόγιστες συνέπειες για την υγεία των κατοίκων περιοχών που εφάπτονται της σιδηροδρομικής γραμμής. Ο κ. Καλογιάννης κάλεσε ακόμα τη δημοτική αρχή να μην εγκαταλείψει τη διεκδίκηση της υπογειοποίησης, επιμέρισε τις ευθύνες σ’ όλες τις δημοτικές αρχής γιατί ποτέ δεν έγινε σοβαρή, παραταξιακή διεκδίκηση της υπογειοποίησης και υποστήριξε ότι κανένας δήμαρχος δεν μπορεί να ξεσηκώσει την πόλη ενάντια στον υπουργό της κυβέρνησης που τον βοήθησε να εκλεγεί. Επίσης ο κ. Καλογιάννης αμφισβήτησε τη λογική ότι ο ΟΣΕ διαχειρίζεται την περιουσία του, λέγοντας ότι η περιουσία των ΔΕΚΟ είναι περιουσία των πολιτών.
Υπέρ της κινητοποίησης των φορέων της πόλης στην κατεύθυνση της διεκδίκησης της υπογειοποίησης των γραμμών τάχθηκε ο επικεφαλής της Δημοτικής Συνεργασίας Αγις Παπαστεργίου καλώντας τη δημοτική αρχή να συστήσει επιτροπή φορέων και να ηγηθεί προσπάθειας διεκδικώντας την υπογειοποίηση των γραμμών.
Τέλος ο επικεφαλής της παράταξης “Λαρισαίων Πόλις” Γ. Σάπκας αφού κατηγόρησε το δήμαρχο ότι άλλαξε στάση κι ενώ επί των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ υποστήριζε την υπογειοποίηση των γραμμών, μόλις η Ν.Δ. ανέβηκε στην κυβέρνηση άλλαξε θέση, τόνισε επίσης ότι αν ο ΟΣΕ δεν έχει μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων τότε ο δήμος μπορεί αύριο κιόλας να ασκήσει μηνύσεις. “Δεν θα μπούμε στη λογική του ΟΣΕ που σχετίζεται με το κόστος των παρεμβάσεων, και καλούμε τη δημοτική αρχή να μην υποστείλει την σημαία και να μην κατεβάσει τον πήχη των διεκδικήσεων” είπε χαρακτηριστικά.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Παρόντες στη χθεσινή συνεδρίαση ήταν επίσης και κάτοικοι συνοικιών οι οποίοι διαμαρτύρονται έντονα για την ηχορύπανση. Οι κάτοικοι έδωσαν ραντεβού με το δήμαρχο το πρωί της Δευτέρας για να επισκεφθούν την τοπική διοίκηση του ΟΣΕ ζητώντας άμεση λύση στο πρόβλημα.»
Όπως διαπιστώνει εύκολα κανείς, στην πόλη μας βασιλεύει πια το «εφικτό», η «πρακτικότητα», η «κοινή λογική» κ.ά. παρόμοια «κοινά». Εξέλιπε πλέον η φαντασία, η διεκδίκηση, η αναζήτηση δράσεων που θα βάλουν στο τραπέζι των συζητήσεων εκόντες άκοντες όλους όσοι με τις στερεοτυπικές συμπεριφορές τους οδηγούν τη Λάρισα στην ασφυξία.
Διαβάστε «τι διεμήφθη». Σημειώστε και την κόντρα Τζανακούλη με τον «ομόσταυλό» του κομματικά αλλά ιδιαίτερα φιλόδοξο πολιτικά (και- γιατί όχι;- και αυτοδιοικητικά) Ντίνο Διαμάντο, πρόεδρο τουΤΕΕ.
«Ταφόπλακα στην υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών
ΓΡΑΦΕΙ Ο Γιάννης Γιαννακόπουλος
Η κόντρα του δημάρχου Λάρισας Κ. Τζανακούλη με τον πρόεδρο του ΤΕΕ Ντίνο Διαμάντο για το θέμα της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών του ΟΣΕ που διασχίζουν την πόλη της Λάρισας, αλλά και οι καταγγελίες του επικεφαλής της Ενωτικής Πρωτοβουλίας Απ. Καλογιάννη ότι το σύστημα ηλεκτροκίνησης των τρένων χρησιμοποιεί τάσεις που ξεπερνούν τα 25.000 βολτ με ανυπολόγιστες συνέπειες για την υγεία των κατοίκων των περιοχών που βρίσκονται κοντά στις γραμμές, χαρακτήρισαν τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Λάρισας, στην οποία συζητήθηκε η επερώτηση της παράταξης “Λαρισαίων Πόλις” για τα προβλήματα που προκαλούν οι σιδηροδρομικές γραμμές στην πόλη, αλλά και η πρόταση του ΟΣΕ για την κατασκευή τεσσάρων υπογείων διαβάσεων στις οδούς Βόλου, Υψηλάντου, Αγιάς και Καραγάτση. Ο πρόεδρος του ΤΕΕ έριξε πραγματική βόμβα στη συνεδρίαση, υποστηρίζοντας ότι η κατασκευή τεσσάρων υπογείων διαβάσεων κοστίζει περισσότερο από την υπογειοποίηση των γραμμών, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΤΕΕ.
Στην επερώτηση της παράταξης “Λαρισαίων Πόλις” η σύμβουλος Πόπη Κουρσούμη στην ουσία έθεσε το ερώτημα για το αν η δημοτική αρχή προτίθεται να επιλέξει μία οπτική για οριστική λύση στο πρόβλημα και να επικεντρώσει τις προσπάθειές της σ’ αυτή. Απαντώντας ο κ. Τζανακούλης τόνισε ότι η λύση της υπογειοποίησης των γραμμών στην ουσία δεν είναι εφικτή, παρά το γεγονός ότι η δημοτική αρχή το πάλεψε για αρκετά χρόνια. “Δυστυχώς - είπε ο δήμαρχος - οι επενδύσεις που έχουν γίνει από τον ΟΣΕ στην ηλεκτροκίνηση και σε βελτιώσεις του δικτύου με χρήματα του Γ’ ΚΠΣ δεν μπορεί να συζητάμε στο άμεσο διάστημα για υπογειοποίηση”. Ταυτόχρονα ο δήμαρχος υποστήριξε ότι η δημοτική αρχή επιμένει για το θέμα της παράκαμψης της γραμμής ακόμα και της υπογειοποίησης για το μέλλον, όμως πρέπει να λύσει και τα προβλήματα του σήμερα. Ετσι έχει ζητήσει άμεσα την απομάκρυνση του μηχανοστασίου, και την κατασκευή του εμπορευματικού σταθμού εκτός πόλης (στο εργοστάσιο ζάχαρης). Παράλληλα ο δήμαρχος τόνισε ότι έχει ήδη κατασκευαστεί η υπόγεια διάβαση στην οδό Εχεκρατίδα (παραδίδεται το επόμενο διάστημα) λειτουργούν οι υπόγειες διαβάσεις πεζών στον Αγ. Γεώργιο και λειτουργούν ήδη τα ασανσέρ. Ο κ. Τζανακούλης πρότεινε την αποδοχή της πρότασης του ΟΣΕ για την κατασκευή των τεσσάρων υπόγειων διαβάσεων, για να δοθούν λύσεις στην πόλη, ενόψει και των Μεσογειακών Αγώνων, χωρίς να χάνεται όπως είπε ο στόχος της παράκαμψης.
ΒΟΜΒΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΥ
Ωστόσο η παρέμβαση του προέδρου του ΤΕΕ Κεντροδυτικής Θεσσαλίας Ντίνου Διαμάντου ήταν αυτή που έριξε βόμβα μεγατόνων στη συζήτηση, προκαλώντας ακόμα και έντονο διάλογο με το δήμαρχο Λάρισας. Ο κ. Διαμάντος τόνισε ότι ο ΟΣΕ παρανομεί συστηματικά, στερείται ακόμα και μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων και γενικά δεν τηρεί όρους και προϋποθέσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία. Ο κ. Διαμάντος τόνισε ότι μια απόφαση για τις υπόγειες διαβάσεις θα δεσμεύσει το μέλλον της πόλης για την επόμενη 20ετία, αλλά θα υπονομεύσει και την απόφαση της πόλης για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο που θα συνεδριάσει την επόμενη Πέμπτη.
“Είμαστε κάθετοι στη θέση μας και αδιαπραγμάτευτοι, ότι εκτός από την οδό Βόλου, που αξίζει να γίνει μια μελέτη, για τις άλλες τρεις παρουσιάζονται τεχνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα τα οποία διατυπώνουν και οι δημοτικές υπηρεσίες” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Διαμάντος και υποστήριξε πως μια οικονομοτεχνική μελέτη που θα συνέκρινε τα σενάρια, θα αποδείκνυε (με βάση τις εκτιμήσεις του ΤΕΕ) πως η υπογειοποίηση της γραμμής είναι φθηνότερη από την κατασκευή των τεσσάρων υπογείων διαβάσεων!!! Προέτρεψε μάλιστα το δημοτικό συμβούλιο να χρησιμοποιήσει τα “εργαλεία” που έχει για να διαπραγματευτεί από άλλη βάση με τον ΟΣΕ, εργαλεία που προκύπτουν από το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο.
Η παρέμβαση του Ντ. Διαμάντου προκάλεσε την αντίδραση του δημάρχου ο οποίος υποστήριξε ότι δεν είναι εφικτό να χρησιμοποιηθούν τέτοιες μέθοδοι, κι ότι ο δήμος θα είναι σε θέση να ελέγχει και να εγκρίνει τις μελέτες για τις υπόγειες διαβάσεις. Ακολούθησε ένας έντονος διάλογος με το δήμαρχο να αμφισβητεί την άποψη ότι η υπογειοποίηση είναι φθηνότερη από τις υπόγειες διαβάσεις, και τον πρόεδρο του ΤΕΕ να τον καλεί να κάνει τις σχετικές μελέτες, όπως έγιναν και για το αεροδρόμιο, όταν ετέθη αντίστοιχο ζήτημα.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ - ΘΑΝΑΤΟΣ
Αίσθηση όμως προκάλεσε και η καταγγελία του επικεφαλής της “Ενωτικής Πρωτοβουλίας” Αποστόλη Καλογιάννη σχετικά με μυστικά έγγραφα που ανεβάζουν στα 25.000 βολτ την τάση των καλωδίων της ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ με ανυπολόγιστες συνέπειες για την υγεία των κατοίκων περιοχών που εφάπτονται της σιδηροδρομικής γραμμής. Ο κ. Καλογιάννης κάλεσε ακόμα τη δημοτική αρχή να μην εγκαταλείψει τη διεκδίκηση της υπογειοποίησης, επιμέρισε τις ευθύνες σ’ όλες τις δημοτικές αρχής γιατί ποτέ δεν έγινε σοβαρή, παραταξιακή διεκδίκηση της υπογειοποίησης και υποστήριξε ότι κανένας δήμαρχος δεν μπορεί να ξεσηκώσει την πόλη ενάντια στον υπουργό της κυβέρνησης που τον βοήθησε να εκλεγεί. Επίσης ο κ. Καλογιάννης αμφισβήτησε τη λογική ότι ο ΟΣΕ διαχειρίζεται την περιουσία του, λέγοντας ότι η περιουσία των ΔΕΚΟ είναι περιουσία των πολιτών.
Υπέρ της κινητοποίησης των φορέων της πόλης στην κατεύθυνση της διεκδίκησης της υπογειοποίησης των γραμμών τάχθηκε ο επικεφαλής της Δημοτικής Συνεργασίας Αγις Παπαστεργίου καλώντας τη δημοτική αρχή να συστήσει επιτροπή φορέων και να ηγηθεί προσπάθειας διεκδικώντας την υπογειοποίηση των γραμμών.
Τέλος ο επικεφαλής της παράταξης “Λαρισαίων Πόλις” Γ. Σάπκας αφού κατηγόρησε το δήμαρχο ότι άλλαξε στάση κι ενώ επί των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ υποστήριζε την υπογειοποίηση των γραμμών, μόλις η Ν.Δ. ανέβηκε στην κυβέρνηση άλλαξε θέση, τόνισε επίσης ότι αν ο ΟΣΕ δεν έχει μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων τότε ο δήμος μπορεί αύριο κιόλας να ασκήσει μηνύσεις. “Δεν θα μπούμε στη λογική του ΟΣΕ που σχετίζεται με το κόστος των παρεμβάσεων, και καλούμε τη δημοτική αρχή να μην υποστείλει την σημαία και να μην κατεβάσει τον πήχη των διεκδικήσεων” είπε χαρακτηριστικά.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Παρόντες στη χθεσινή συνεδρίαση ήταν επίσης και κάτοικοι συνοικιών οι οποίοι διαμαρτύρονται έντονα για την ηχορύπανση. Οι κάτοικοι έδωσαν ραντεβού με το δήμαρχο το πρωί της Δευτέρας για να επισκεφθούν την τοπική διοίκηση του ΟΣΕ ζητώντας άμεση λύση στο πρόβλημα.»
Ετικέτες
Κοινωνία,
Λάρισα,
Περιβάλλον,
Πολιτική
Βρε, βρε, βρε η DIA
Αντιγράφω από τον σημερινό τύπο. Με ολίγη χαιρεκακία, ομολογώ. Κι αν, μάλιστα, αυτά τα 5,19 εκ € επιστρέφονταν με κάποιο τρόπο στους καταναλωτές, τότε θα ήμουν πραγματικά χαρούμενος. Βέβαια, τώρα κινδυνεύουμε ως καταναλωτές να πληρώσουμε -εκτός από τις τιμές που εναρμονισμένα χρέωνε η DIA- και το πρόστιμό της μέσω της επιβάρυνσης των τιμών, εννοείται. Αλλά, δε βαριέσαι. Όταν τρώει κάποιος απο δαύτους ένα πρόστιμο, λειτουργώ σαν τον τύπο από τη διαφήμιση της SEAT. Θέλω να τ’ ακούω…
Αλλά, θα ήθελα να κάνω και μια πρόταση στο Δον … Φώλια. Γιατί, εκτός από το πρόστιμο, δεν υποχρεώνει όλους αυτούς τους … κυρχανατζήδες να αναρτούν επί ένα τρίμηνο την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ευδιάκριτη θέση στα μαγαζιά τους; Κάτι σαν … “πίσσα και πούπουλα”, δηλαδή.
“Πρόστιμο 5,19 εκατ. ευρώ στη DIA Hellas επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού
ΑΘΗΝΑ (ΑΠΕ)
Πρόστιμο 5.192.346 ευρώ καλείται να πληρώσει η εταιρεία DIA Hellas, διότι, σύμφωνα με απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ως δικαιοπάροχος καθόριζε τις τιμές λιανικής του δικτύου των δικαιοδόχων της (καταστημάτων franchising), γεγονός που αντιβαίνει στη νομοθεσία περί ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η έκπτωση που χορηγούσαν οι προμηθευτές στη DIA και ήταν 20% - 25%, δεν περνούσε στα καταστήματα franchising και κατά συνέπεια στους καταναλωτές.
Στην ακροαματική διαδικασία παρουσιάστηκαν στοιχεία, που αποδείκνυαν ότι σε περιπτώσεις που η DIA αποφάσιζε να κάνει προσφορές σε συγκεκριμένα προϊόντα, τα εμπορικά περιθώρια για τα καταστήματα μετατρέπονταν σε αρνητικά.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού σημειώνει ότι είναι σαφέστατα υπέρ και αντιλαμβάνεται πλήρως την χρησιμότητα των discount super market και των χαμηλών τιμών, αλλά σύμφωνα με τους κανόνες του ανταγωνισμού, η απαγόρευση καθορισμού τιμής είναι γενικής εφαρμογής και δεν μπορεί να εξετάζεται υπό το πρίσμα των χαμηλών ή των υψηλών τιμών.
Η Επιτροπή έκανε δεκτές τις αιτιάσεις της σχετικής εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού και έλαβε κατά πλειοψηφία απόφαση εφαρμόζοντας την πάγια νομολογία του Δικαστηρίου και σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις κάθετες συμπράξεις.
Κατέστησε εξάλλου σαφές ότι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising) δεν απαλλάσσονται των υποχρεώσεων που προβλέπονται για όλες τις επιχειρήσεις στο δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού.
Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή, στο πλαίσιο μιας σύμβασης δικαιόχρησης, η υποχρέωση τήρησης από μέρους της δικαιοδόχου της εμπορικής πολιτικής της δικαιοπαρόχου, η συμμόρφωσή της στις οργανωτικές αρχές του συστήματος και ο σεβασμός της αρχής της ομοιομορφίας, ώστε να διασφαλίζεται η ταυτότητα και η φήμη του εν λόγω δικτύου, δεν απαλλάσσει τις συμβαλλόμενες εταιρίες από την τήρηση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού.
Κανόνες που, ενώ επιτρέπουν τον καθορισμό από την δικαιοπάροχο ανώτατων ή προτεινόμενων τιμών για το δίκτυό της, της απαγορεύουν να καθορίζει άμεσα ή έμμεσα τις λιανικές τιμές των δικαιοδόχων της”.
Αλλά, θα ήθελα να κάνω και μια πρόταση στο Δον … Φώλια. Γιατί, εκτός από το πρόστιμο, δεν υποχρεώνει όλους αυτούς τους … κυρχανατζήδες να αναρτούν επί ένα τρίμηνο την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ευδιάκριτη θέση στα μαγαζιά τους; Κάτι σαν … “πίσσα και πούπουλα”, δηλαδή.
“Πρόστιμο 5,19 εκατ. ευρώ στη DIA Hellas επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού
ΑΘΗΝΑ (ΑΠΕ)
Πρόστιμο 5.192.346 ευρώ καλείται να πληρώσει η εταιρεία DIA Hellas, διότι, σύμφωνα με απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ως δικαιοπάροχος καθόριζε τις τιμές λιανικής του δικτύου των δικαιοδόχων της (καταστημάτων franchising), γεγονός που αντιβαίνει στη νομοθεσία περί ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η έκπτωση που χορηγούσαν οι προμηθευτές στη DIA και ήταν 20% - 25%, δεν περνούσε στα καταστήματα franchising και κατά συνέπεια στους καταναλωτές.
Στην ακροαματική διαδικασία παρουσιάστηκαν στοιχεία, που αποδείκνυαν ότι σε περιπτώσεις που η DIA αποφάσιζε να κάνει προσφορές σε συγκεκριμένα προϊόντα, τα εμπορικά περιθώρια για τα καταστήματα μετατρέπονταν σε αρνητικά.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού σημειώνει ότι είναι σαφέστατα υπέρ και αντιλαμβάνεται πλήρως την χρησιμότητα των discount super market και των χαμηλών τιμών, αλλά σύμφωνα με τους κανόνες του ανταγωνισμού, η απαγόρευση καθορισμού τιμής είναι γενικής εφαρμογής και δεν μπορεί να εξετάζεται υπό το πρίσμα των χαμηλών ή των υψηλών τιμών.
Η Επιτροπή έκανε δεκτές τις αιτιάσεις της σχετικής εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού και έλαβε κατά πλειοψηφία απόφαση εφαρμόζοντας την πάγια νομολογία του Δικαστηρίου και σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις κάθετες συμπράξεις.
Κατέστησε εξάλλου σαφές ότι συμφωνίες δικαιόχρησης (franchising) δεν απαλλάσσονται των υποχρεώσεων που προβλέπονται για όλες τις επιχειρήσεις στο δίκαιο του ελεύθερου ανταγωνισμού.
Όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή, στο πλαίσιο μιας σύμβασης δικαιόχρησης, η υποχρέωση τήρησης από μέρους της δικαιοδόχου της εμπορικής πολιτικής της δικαιοπαρόχου, η συμμόρφωσή της στις οργανωτικές αρχές του συστήματος και ο σεβασμός της αρχής της ομοιομορφίας, ώστε να διασφαλίζεται η ταυτότητα και η φήμη του εν λόγω δικτύου, δεν απαλλάσσει τις συμβαλλόμενες εταιρίες από την τήρηση των κανόνων του ελεύθερου ανταγωνισμού.
Κανόνες που, ενώ επιτρέπουν τον καθορισμό από την δικαιοπάροχο ανώτατων ή προτεινόμενων τιμών για το δίκτυό της, της απαγορεύουν να καθορίζει άμεσα ή έμμεσα τις λιανικές τιμές των δικαιοδόχων της”.
Ετικέτες
Καταναλωτές,
Κοινωνία,
Οικονομία,
Πολιτική
Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008
Νισάφι, πολίτες της «Λαρισαίων Πόλις»
Παλικάρια, εχθρός του κακού είναι το καλύτερο. Όχι το χειρότερο. Είστε σίγουροι ότι η εικόνα είναι αυτή που είχαμε φανταστεί;
Κάποιοι, χωρίς να υποστηρίζω ότι έχουν άδικο, λένε πως αντί να ασχολούμαστε με τη Λάρισα, ασχολείται αυτή μαζί μας. Κομματάκι χοντρό, δε λέω. Αλλά, εντελώς άδικο, πάλι, δεν είναι.
Ο κόσμος λέει πια: Νισάφι!!!
Για σκεφτείτε το. Πόσοι πρέπει να απογοητευτούν, να στενοχωρηθούν, να απομακρυνθούν ώστε να γίνει κοινό «κτήμα» μας ότι το μαγαζί είναι συνεταιρικό και για να προκόψει απαιτεί σύμπνοια, σιγουριά, ενότητα μέσα από τη διαφορετικότητα, κατανόηση και αλληλοαποδοχή.
Σκεφτείτε το. Ο δρόμος από το «νισάφι» στο «άι σιχτίρ», δεν είναι μακρύς. Και δεν έχει μόνον ένα πεζοδρόμιο….
Κάποιοι, χωρίς να υποστηρίζω ότι έχουν άδικο, λένε πως αντί να ασχολούμαστε με τη Λάρισα, ασχολείται αυτή μαζί μας. Κομματάκι χοντρό, δε λέω. Αλλά, εντελώς άδικο, πάλι, δεν είναι.
Ο κόσμος λέει πια: Νισάφι!!!
Για σκεφτείτε το. Πόσοι πρέπει να απογοητευτούν, να στενοχωρηθούν, να απομακρυνθούν ώστε να γίνει κοινό «κτήμα» μας ότι το μαγαζί είναι συνεταιρικό και για να προκόψει απαιτεί σύμπνοια, σιγουριά, ενότητα μέσα από τη διαφορετικότητα, κατανόηση και αλληλοαποδοχή.
Σκεφτείτε το. Ο δρόμος από το «νισάφι» στο «άι σιχτίρ», δεν είναι μακρύς. Και δεν έχει μόνον ένα πεζοδρόμιο….
Ετικέτες
Λάρισα,
Λαρισαίων Πόλις,
Πολιτική
Αν δεν τους σκεφτούμε, θα θέλουν να μας ξεχάσουν…
Παντελή, ευχαριστώ για την ειδοποίηση. Αν και είναι μια δύσκολη μέρα και ώρα (μην ξεχνάς τις εξετάσεις των παιδιών) θα προσπαθήσω να είμαι εκεί. Για να “εξιλεωθώ” καταγράφω την πρωτοβουλία-πρόσκληση.
Υ.Γ.: Τον τίτλο, κάπου τον διάβασα έτσι ή κάπως αλλιώς. Πάντως δεν είναι δικός μου.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ
Κινήσεις ενεργών πολιτών , οικολογικές και περιβαλλοντικές οργανώσεις, με αφορμή την 5η Ιουνίου Παγκόσμια μέρα για το περιβάλλον, συναντήθηκαν στη Λάρισα και συζήτησαν για τα προβλήματα του περιβάλλοντος στην περιοχή μας και τη διοργάνωση κοινών εκδηλώσεων και δράσεων αυτήν την περίοδο αλλά και γενικότερα.
Τις επόμενες μέρες θα γίνουν
Τρίτη 3 Ιουνίου , 8:00 μμ στην πλατεία της Νέας Σμύρνης
Συζήτηση με τη συμμετοχή όλων των κινήσεων και πολιτών με θέμα:”Προβλήματα περιβάλλοντος και η ανάγκη συντονισμένης δράσης των πολιτών ”
Πέμπτη 5 Ιουνίου, Παγκόσμια Μέρα για το Περιβάλλον,
Δίνουμε ραντεβού μπροστά στην Νομαρχία , στις 8:00 μμ
Αντιστεκόμαστε στην λεηλασία της φύσης, στην αύξηση της ρύπανσης, στην εμπορευματοποίηση της πόλης
Καλούν
ΑΡ.ΠΑ. Τυρνάβου
“Δρυάς” Σωματείο για το Περιβάλλον και τον Πολιτισμό
“Διόνυσος” Φίλοι της Αμπέλου και του Οίνου
Επιτροπή πολιτών για την προστασία του Πηνειού
Θεσσαλοί Πολίτες του Κόσμου- Ομάδα περιβάλλοντος
Λέσχη Φίλων Μηκυτοχλωρίδας και Δάσους
Όμιλος Φίλων της Φύσης Λάρισας (Μέλος του δικτύου Friends of Nature)
Συντονιστική Επιτροπή Ενεργών Πολιτών Νέας Σμύρνης
Υ.Γ.: Τον τίτλο, κάπου τον διάβασα έτσι ή κάπως αλλιώς. Πάντως δεν είναι δικός μου.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ
Κινήσεις ενεργών πολιτών , οικολογικές και περιβαλλοντικές οργανώσεις, με αφορμή την 5η Ιουνίου Παγκόσμια μέρα για το περιβάλλον, συναντήθηκαν στη Λάρισα και συζήτησαν για τα προβλήματα του περιβάλλοντος στην περιοχή μας και τη διοργάνωση κοινών εκδηλώσεων και δράσεων αυτήν την περίοδο αλλά και γενικότερα.
Τις επόμενες μέρες θα γίνουν
Τρίτη 3 Ιουνίου , 8:00 μμ στην πλατεία της Νέας Σμύρνης
Συζήτηση με τη συμμετοχή όλων των κινήσεων και πολιτών με θέμα:”Προβλήματα περιβάλλοντος και η ανάγκη συντονισμένης δράσης των πολιτών ”
Πέμπτη 5 Ιουνίου, Παγκόσμια Μέρα για το Περιβάλλον,
Δίνουμε ραντεβού μπροστά στην Νομαρχία , στις 8:00 μμ
Αντιστεκόμαστε στην λεηλασία της φύσης, στην αύξηση της ρύπανσης, στην εμπορευματοποίηση της πόλης
Καλούν
ΑΡ.ΠΑ. Τυρνάβου
“Δρυάς” Σωματείο για το Περιβάλλον και τον Πολιτισμό
“Διόνυσος” Φίλοι της Αμπέλου και του Οίνου
Επιτροπή πολιτών για την προστασία του Πηνειού
Θεσσαλοί Πολίτες του Κόσμου- Ομάδα περιβάλλοντος
Λέσχη Φίλων Μηκυτοχλωρίδας και Δάσους
Όμιλος Φίλων της Φύσης Λάρισας (Μέλος του δικτύου Friends of Nature)
Συντονιστική Επιτροπή Ενεργών Πολιτών Νέας Σμύρνης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)